Friday, February 11, 2011

percaya padaku . .

kisah ini brmula seorng rkan yang mmberi lagu nyhh kpdaku . aku pon dgn sgera mndngar lagu 2 . tapy :( ia amt mnyentuh hati ak , TERAMAT ! ak mngenali dea dri rkan2 aku yg brada di kota msai . dea bek orng nyea . dea pham aku . bnyk thngs tntang dri dea , dea share dngn ak . ak pleng sdih apabila 1 prkara dea mmberitahu aku . * _________ ak sdih ! :( ak ta dpat na than tok air mata ak jtoh , ak syang dea . taphy hanya sbgai kwn btasnya . 1 hari , tlah mmbuadkan ak halng dea :( kwn ak mncritakan prangai dea d sekolah , ak trdiam ! dan brtanya , adkah dea mnipu ak ! :(((( ak ta sngop tok brcerita , taphy ak tdak snggop tok smpan d dlam hti . slpas ak dpat tawu dri rkan ku yg dea kuad mnipu , ak trus ptuskan hbungan dea dngan aku . DAMIA EYA , maafkan apik :( 

ak mnyesal dgn tndakan aku . ecok nya ak mndgar lagu nyhh , ak trpikir kan nya , knap lagu 2 amat brmkna buad aku . knap ! :(( ya allah  ! skrang ak kseorangan , ksunyian , ak prlu kan tman . ak perlu kan ATIQAH ASHKILLA ! SAHABAT ! :(( akk perlukan mreka ! dmana korng sumea , korang dkat manea !

2 comments: