Thursday, December 16, 2010

kesepian

hari2 yang lepas sudah berlalu . susah untuk prcya jika ia dapat berputar semula kerana jika ia brputar semula kiamat akan tibe . aku sudah bersama dgannya hampir 4 bulan . syang aku trhadapnya teramat bnyak , tetapi semakin lamea kami bersama . bnyak kelainan yang ak nmpak dari dri mseng2 . sekarang , dia tdak mmpunyai duit tok dri dea . prsekolahan suda lamea habes , so duit skolah pun dea da ta dapat . ksimpulanya , ak tidak dpat lagy tok brmnje dgnnya . ak tdak lagy mndapat ksempatan tok brmnje dngn nya kerana skrng kami sering brtgkar , sala pham . n then , yg pling ak tidak suke sikap childish dea yng bnyk . * atiqah syang . tlung awx tukar attitude 2 syang . saye marayu wx . saya cume na time kite mesej , saya cuma dpat brmanje brsama awx . i2 jhea yang saye mntax awx . saya tana awx slalu mrndahkan dri , brfkiran yang negatve . saya ta berharap sume 2 . yg saye berharap agar saye dapat brmanje bersama awx syang . saya takod , jika nyawa saye tidak pnjang . then awx khilngn saye tnpa merasai memory yang kite alami brsama . saya tana prkara 2 berlaku dlam hdup awx . saye tana ! :(

saye taw awx risau akan keadaan saye , adkah sya gtal dgn orang laen atau tidak . tok pngetahuan awx . selamea ketiadaan awx . saye cume brgantung kpada bestie saye jhea wx . ta pena text dngn sme1 yg saye ta rapat . sumpah wx ! dea cuma ' natasha , bubu , sepet , aina ' cume deaorang yang beri saye smangat wak .percayela . apea yg saye bgytauw sumenye btol "( mngkin saye tidak dpat luahkan di dalam phun , taphy saye akn luahkannya di sini wx . saye harap awx dpat meluahkan perasaan awx dsini . menemani sya disini . saye keseorangan awx time awx tada . saye kesepian .

atiqah ashkilla * tolong . tlong ubah pranagai awak . saye takod saya ta dpat beri awx 1 lagi pluang slpas nhh , saye takod awk . now saye bgy awx pluang . n saye na awak gune sbtol2 nye pluang nihh . okayh syang .

salam sayag dri saye . MUAHHH ! ! !

No comments:

Post a Comment